در انتظار ذوالبر

در انتظار ذوالبر
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند





پيوندهای روزانه
طراح قالب

                                           انقلاب اسلامي و حاكميت صالحان

باز مجالي حاصل شد كه آن حركتهاي انقلابي و حماسي ملت غيور ايران را كه در تاريخ ماندگار شده براي جهانيان نمايان تر نمائیم با نگاه به سالهای نه چندان دور بويژه آن زماني كه رهبر انقلاب پس از 15 سال تبعيد در تاريخ 12 بهمن  57 با حضور آسماني خود كه با استقبال پرشور مردم ولايتمدار ايران همراه بود به وطن بازگشت اما با اينكه چند روزي از اين حادثه سپري نشده بود پيروزي انقلاب اسلامي در 22 بهمن 1357 بر حلاوت وشادماني مردم افزود.

 

منبع:http://basirat-bushehr.blogfa.com

اين پيروزي سر آغازي بود براي روشني تمام مسلمان نسبت به دنیای پيرامون خود، تفكر انقلاب اسلامي بر گرفته از فطرت ذاتي انسان ها است پیروزی انقلاب حکایت از تلاش های علماي بزرگ بويژه شیخ فضل الله نوری، آیت الله طباطبایی، آخوند خراسانی، علامه بلادی، سیدحسن مدرس، آیت الله کاشانی و دیگر علما مبارز ایران اسلامی دارد که این تلاش های با حضور درخشان حضرت امام  خمینی(ره) سير تكاملي به خود گرفت تلاش های این بزرگان دین پيش زمينه اي بود براي شكل گيري انقلابي كه امروز بسياري از كشورهاي اسلامي آن را الگويي براي خود ياد مي كنند.

 حضرت امام به مبارزه با اسلام امريكايي و شيطان بزرگ و حمایت از مستضعفان و پا برهنگان پرداخت و تشكيل نهادهاي انقلابي در همین مسیر صورت گرفت این نشان از آن دارد که امام خمینی(ره) با دقت تمام اندیشه اسلام  را دنبال می نمود و گفتمان امام كمك وحمایت از ملل مسلمان در جهان  و اعلام انزجار از ظلم وستم مستکبران بود از اين رو كشور ايران رامي توان منشا نهضت بيداري اسلامي كه هدفش رسيدن به ايستگاهي به نام حكومت اسلام ناب محمدي(ص) است تلقي نمود كه به تبع آن جنبش هاي عظيمي در سطح جهان در جريان است و تاثير مهمی در تحولات جهان داشته  است.

جمهوري اسلامي همچون گذشته در جهت هدايت  وحمايت از حركت هايي كه به وحدت اسلامي وحمايت از نهضت هاي اصيل اسلامي ختم مي شود تلاش مي كند انقلاب اسلامي ايران محرك و محور خيزش بيداري اسلامي است با توجه به اراده ملت های مسلمان و وجود پتانسيل هاي سياسي ، اجتماعي ،اقتصادي وتمامي زير ساختهای مهم که  در منطقه خاورميانه وجود دارد این منطقه محل تلاقی قدرتهاي استعماري دنيا است و دشمنان اسلام همیشه تلاش می نمودند تا جای پای محکمی در این منطقه داشته باشند.

بيداري مردم مسلمان منطقه تلنگر و اعلام خطری بود برای مستکبران جهان، که نمود واقعی آن را در جنگ 33روزه لبنان و جنگ 22 روزه غزه تاثیر روحیه انقلاب اسلامی را مشاهده نمودند.

جهان استکبار تلاش هاي بی وقفه ای داشته تا این فصل جديد، بیداري اسلامي را كه فلسفه وجوديش حركت به سمت پياده نمودن قوانين اسلام در كشورها مسلمان است را كم رنگ جلوه داده و آنها را تصاحب نماید اما پيروزي هاي حزب النهضه در تونس و موفقيت اخوان المسلمين در مصر همه حاكي از یک حرکت عظیم به نام بيداري اسلامي در منطقه است كه برگرفته از انقلاب اسلامی سال 57 مي باشد.

 آمریکا با اين اندیشه كه مي تواند با ايجاد يك فضاي التهابي در قالب فتنه گوناگون در ميان كشور های اسلامی این روحیه انقلابی را از بین ببرد هزینه های فراوانی خرج نمود ولیکن عاقبت چنين انقلاب هايي بسیار مايوس كننده بود و باشكست روبرو و تمام آمال هايش به دست باد سپرده شد.

 آمریکا اخيرا به خاطر وضعيت كنوني كشور بحرين كه  به دلیل فعالیت های پر رنگ شیعیان در آنجا و قرار گرفتن پايگاه نظامي آمریکا در آن منطقه اهمیت فراوانی دارد در التهابي مهيب به سر مي برد و از این رو شاهد هستیم که نظامیان وهابی آل سعودی به نمایندگی از آمریکا شیعیان بحرین را به خاک و خون می کشند .

دنیای غرب در خیال خام خود می اندیشید که با اسلام هراسی می تواند مسلمانان را در جهان منزوی نماید اما ديگر اسلام هراسي و ارائه تصويري  مخدوش از اسلام و ارزشهاي ديني و جنبش بيداري و بزرگنمايي توان وقدرت مستکبران در جهان جايگاهي ندارد و حتی این خیزش ها کم کم به کشورهای استکباری نیز کشیده و مردم کشورهای غربی نیز از این همه دروغ و خیانت و ظلم سرمایه داری غرب و صهیونیسم خسته شده اند و در قالب حرکتی به نام جنبش وال استریت خواهان بازگشت قدرت به 99 درصد مردم هستند که امروز در زیر حاکمیت 1 درصد سرمایه داران قرار دارند.

 واين نكته نیز قابل توجه است كه با وجود هوشياري و تدبير ايران اسلامی به رهبري امام خامنه اي(مدظله) درمنطقه همه نقشه هايشان نقشه بر آب خواهد شد ايران عزيز که نماد مردم سالاري ديني است امروز توانسته مدارج علمی را طی نموده و الگوی مناسبی برای کشورهای مسلمان تازه رها شده از بند استبداد و استعمار باشد.

انقلاب اسلامي توانسته به بركت وجود رهبري فرزانه روح بيداري در كالبد وجودي همه ملتها بدمد و زمينه تن دادن تمامي استكبار به خواسته هاي به حق مردم مستضعف دنيا را فراهم نماید بيداري مسلمانان و مستضعفان از وعده هاي راستين الهي است که انشا الله به تحقق حاکمیت صالحان بر زمین خواهد انجامید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: بیانات و مقالات کانون بصیرت بسیج دانشجویی استان بوشهر، ،
برچسب‌ها: انقلاب اسلامي و حاكميت صالحان,
[ یک شنبه 23 بهمن 1390 ] [ 20:29 ] [ یاران ذوالبر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

عمریست که از حضور او جا ماندیم در غربت سرد خویش تنها ماندیم او منتظرست که ما برگردیم ماییم که در غیبت کبری ماندیم. اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه.
آرشيو مطالب
خرداد 1394
ارديبهشت 1394 فروردين 1394 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 230
بازدید دیروز : 246
بازدید هفته : 646
بازدید ماه : 637
بازدید کل : 53348
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 317
تعداد آنلاین : 1